
Bytowska firma Drutex ogłasza start swojej globalnej kampanii wizerunkowej w sieci. Jest ona skierowana do klientów biznesowych i indywidualnych w kraju i za granicą.
Drutex, jeden z europejskich liderów na rynku stolarki otworowej, chce dalej dynamicznie rosnąć i do osiągnięcia tego celu postanowił na dużą skalę wykorzystać nowe technologie związane z cyfryzacją. Właśnie ogłosił start globalnej kampanii wizerunkowej w sieci, skierowanej do klientów B2B (biznesowych) i B2C (indywidualnych), w kraju i za granicą. Długoterminowy plan zakłada dalsze rozszerzanie działań poprzez kanały digitalowe (chodzi o różnorodne platformy, narzędzia i technologie do komunikowania się z klientami oraz promowania produktów w przestrzeni cyfrowej), po to, by wzmocnić rozpoznawalność marki w świecie i promować nowe produkty. Firma liczy, że to przyniesie jej trwałą przewagę nad konkurencją.
- Ruszamy z globalną kampanią wizerunkową skierowaną do naszych klientów w kraju oraz na rynkach eksportowych. W Europie, poza Polską, rozpoczniemy od strategicznie najważniejszych dla nas rynków – niemieckiego i włoskiego, płynnie przechodząc na kolejne. Do dalszego budowania świadomości marki Drutex oraz prezentacji nowych produktów chcemy wykorzystać social media, narzędzia Google czy też inne narzędzia służące do marketingu w sieci - mówi Tomasz Szymański, dyrektor marketingu Drutex SA i dodaje: - To początek szerszych działań, jakie zamierzamy realizować w internecie.
Tomasz Szymański, dyrektor marketingu Drutex SA
Powstała przed czterama dekadami firma Drutex posiada sieć sprzedaży składającą się z kilku tysięcy partnerów handlowych w 40 krajach na całym świecie. W swojej stale rozbudowywanej ofercie ma okna PVC, aluminiowe i drewniane, drzwi PVC i aluminiowe, bramy garażowe oraz żaluzje i rolety fasadowe, a także fasady czy ogrody zimowe. Spółka zyskała międzynarodową rozpoznawalność dzięki m.in. międzynarodowej kampanii „Okna Drutex – Wybór Mistrzów”, w której jej ambasadorami byli Jakub Błaszczykowski, Philipp Lahm i Andrea Pirlo.
Drutex wyróżnia się na rynku m.in. autorskimi oraz innowacyjnymi produktami o najwyższych parametrach jakościowych i technicznych. Atutem jej produktów jest niepowtarzalny design oraz szybka realizacja zamówień, nawet do 7 dni. Stale wzbogacana jest oferta o kolejne produkty, wyznaczające nowe trendy w wielu aspektach. W tym roku zadebiutowały bramy garażowe D-GATE oraz prestiżowa seria drzwi D-ART Line. Natomiast ubiegły rok stał pod znakiem debiutu systemu okiennego III generacji – IGLO EDGE.
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.
Komentarze opinie