Reklama

Drutex startuje z globalną kampanią wizerunkową w sieci

03/04/2025 11:12

Bytowska firma Drutex ogłasza start swojej globalnej kampanii wizerunkowej w sieci. Jest ona skierowana do klientów biznesowych i indywidualnych w kraju i za granicą.

Drutex, jeden z europejskich liderów na rynku stolarki otworowej, chce dalej dynamicznie rosnąć i do osiągnięcia tego celu postanowił na dużą skalę wykorzystać nowe technologie związane z cyfryzacją. Właśnie ogłosił start globalnej kampanii wizerunkowej w sieci, skierowanej do klientów B2B (biznesowych) i B2C (indywidualnych), w kraju i za granicą. Długoterminowy plan zakłada dalsze rozszerzanie działań poprzez kanały digitalowe (chodzi o różnorodne platformy, narzędzia i technologie do komunikowania się z klientami oraz promowania produktów w przestrzeni cyfrowej), po to, by wzmocnić rozpoznawalność marki w świecie i promować nowe produkty. Firma liczy, że to przyniesie jej trwałą przewagę nad konkurencją.

- Ruszamy z globalną kampanią wizerunkową skierowaną do naszych klientów w kraju oraz na rynkach eksportowych. W Europie, poza Polską, rozpoczniemy od strategicznie najważniejszych dla nas rynków – niemieckiego i włoskiego, płynnie przechodząc na kolejne. Do dalszego budowania świadomości marki Drutex oraz prezentacji nowych produktów chcemy wykorzystać social media, narzędzia Google czy też inne narzędzia służące do marketingu w sieci - mówi Tomasz Szymański, dyrektor marketingu Drutex SA i dodaje: - To początek szerszych działań, jakie zamierzamy realizować w internecie.

Tomasz Szymański, dyrektor marketingu Drutex SA

Powstała przed czterama dekadami firma Drutex posiada sieć sprzedaży składającą się z kilku tysięcy partnerów handlowych w 40 krajach na całym świecie. W swojej stale rozbudowywanej ofercie ma okna PVC, aluminiowe i drewniane, drzwi PVC i aluminiowe, bramy garażowe oraz żaluzje i rolety fasadowe, a także fasady czy ogrody zimowe. Spółka zyskała międzynarodową rozpoznawalność dzięki m.in. międzynarodowej kampanii „Okna Drutex – Wybór Mistrzów”, w której jej ambasadorami byli Jakub Błaszczykowski, Philipp Lahm i Andrea Pirlo.

Drutex wyróżnia się na rynku m.in. autorskimi oraz innowacyjnymi produktami o najwyższych parametrach jakościowych i technicznych. Atutem jej produktów jest niepowtarzalny design oraz szybka realizacja zamówień, nawet do 7 dni. Stale wzbogacana jest oferta o kolejne produkty, wyznaczające nowe trendy w wielu aspektach. W tym roku zadebiutowały bramy garażowe D-GATE oraz prestiżowa seria drzwi D-ART Line. Natomiast ubiegły rok stał pod znakiem debiutu systemu okiennego III generacji – IGLO EDGE.

 

Obserwuj nas na Obserwuje nas na Google NewsGoogle News

Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!

Aktualizacja: 03/04/2025 12:16
Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Zaloguj się

Reklama

Wideo kurierbytowski.com.pl




Reklama
Wróć do