
Drutex został Oficjalnym Partnerem Bayernu Monachium, jednego z czołowych i najbardziej utytułowanych na świecie klubów piłkarskich. To największe przedsięwzięcie z zakresu marketingu sportowego w 40-letniej historii bytowskiej firmy.
Prestiżowa umowa jest konsekwencją przyjętej przez firmę Drutex strategii budowania globalnej świadomości marki oraz rozwoju firmy na największym w Europie i kluczowym dla niej, pod względem eksportu, niemieckim rynku. Partnerstwo z klubem ze światowego topu, który 34 razy sięgnął po mistrzostwo Niemiec i kilkakrotnie wygrał Ligę Mistrzów, ma być silnym wsparciem na arenie międzynarodowej dla jednego z czołowych producentów okien i drzwi w Europie, z których ponad 80% trafia na eksport.
- Drutex jest jedną z wiodących w Europie firm w swojej branży – tak jak FC Bayern w sporcie. Ponad 40-letnia historia firmy to synonim stabilności i wysokiej jakości, a jednocześnie ciągłej innowacyjności. Cieszymy się, że możemy powitać Drutex w naszej rodzinie partnerów – mówi Michael Diederich, wiceprezes FC Bayern.
Michael Diederich, wiceprezes FC Bayern.
Drutex umowę sponsorską z bawarskim klubem podpisał na 3 lata. Bytowska firma założona przez Leszka Gierszewskiego i rozwijającą się do dziś pod jego kierunkiem ma status „Official Platinum Partner of FC Bayern München”, „Official Partner of FC Bayern München” oraz „Official Door and Window System Partner of FC Bayern München” (na wyłączność). W ramach współpracy z FC Bayern Drutex będzie korzystał z szerokiego pakietu świadczeń marketingowych. Obejmuje on m.in. ekspozycję marki na bandach LED wokół boiska, reklamę na tablicy sędziowskiej, obecność w social mediach klubu oraz promocję w oficjalnych kanałach komunikacyjnych FC Bayern. Dodatkowo Drutex uzyska możliwość wykorzystania w swoich działaniach marketingowych materiałów klubu – w tym logo, zdjęć i nagrań z meczów oraz wizerunku zawodników – na potrzeby wsparcia reklamowego. Efektem tej współpracy jest już zrealizowany spot reklamowy, który stanie się integralną częścią kampanii mediowej marki, zapewniając jej globalny zasięg i dotarcie do milionów kibiców na całym świecie.
- Drutex od lat buduje siłę marki w oparciu o zdrowe fundamenty, niezależność biznesową, konsekwentną politykę inwestycyjną i długofalową współpracę z kontrahentami. Dlatego partnerstwo z aktualnym i wielokrotnym mistrzem Niemiec oraz drużyną regularnie występującą w Lidze Mistrzów i święcącą tam triumfy jest dla nas naturalnym wyborem. Chcemy i możemy wspólnie z Bayernem Monachium kontynuować międzynarodową ekspansję i umacniać swoją pozycję na rynku globalnym. Jesteśmy jeszcze przecież na początku drogi rozwoju. Na szczęście nic nikomu nie musimy udowadniać, bo Drutex to silna i stabilna finansowo firma i lojalny partner w biznesie, a swoją markę i pozycję w branży budowaliśmy przez ostatnie 40 lat – podkreśla Leszek Gierszewski, założyciel i prezes Zarządu Drutex SA.
Leszek Gierszewski, założyciel i prezes Zarządu Drutex SA.
Drutex wysyła swoje produkty do około 40 krajów, wśród których, poza Niemcami, są inne duże rynki takie jak m.in Włochy, Francja czy Stany Zjednoczone. W międzynarodowej ekspansji firmy Drutex ważną rolę odgrywa zaangażowanie w marketing sportowy. Wystarczy wspomnieć o kilku dużych przedsięwzięciach w tym zakresie. W 2024 r. został Oficjalnym Partnerem Interu Mediolan oraz zainicjował współpracę z Juventusem Turyn, AS Roma, Cagliari i Palermo. Wcześniej zyskał międzynarodową rozpoznawalność dzięki m.in. międzynarodowej kampanii „Okna Drutex – Wybór Mistrzów”, w której ambasadorami firmy były gwiazdy i kapitanowie reprezentacji kraju: Jakub Błaszczykowski, Philipp Lahm i Andrea Pirlo. Ponadto Drutex aktywnie wspiera mecze reprezentacji Polski w piłce nożnej oraz Puchar Świata w skokach narciarskich. Drutex jest także sponsorem żużlowego klubu Motor Lublin, w którego barwach występuje wielokrotny mistrz świata Bartosz Zmarzlik. Do tego przez wiele lat firma była Oficjalnym Sponsorem i Partnerem Logistycznym wyścigu kolarskiego UCI Tour de Pologne, a na lokalnym podwórku przez ponad dekadę wspierał piłkarski klub Bytovia Bytów, który dzięki temu zagościł w rozgrywkach centralnych (I i II liga) i zapisał piękną kartę w rozgrywkach Pucharu Polski.
Drutex umowę sponsorską z bawarskim klubem podpisał na 3 lata.
W związku z rozpoczęciem współpracy z FC Bayern Drutex przygotowuje szereg projektów marketingowych i sprzedażowych wraz ze specjalnie dedykowaną ofertą dla swoich partnerów handlowych. Działania będą obejmowały nie tylko kampanię, promocje i nowy branding, ale również zmiany w ofercie produktowej przygotowanej w związku ze współpracą z FC Bayern. Nowości produktowe znajdą się w ofercie handlowej już od września br.
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.
Komentarze opinie