
Bytowska firma Drutex zainwestowała w rozwój swojego taboru. Zakupiła niemal 100 pojazdów i zwiększyła swoją flotę do 700 aut.
Drutex, który jest wiodącym producentem okien, drzwi i rolet w Europie, zawsze imponował flotą transportowej i sprawom logistyki poświęcał dużo uwagi. Teraz firma zdecydowała się na kolejne, ogromne inwestycje we własny tabor. W ostatnich miesiącach spółka zakupiła niemal 100 pojazdów – to 32 auta marki Volvo FH, 10 Scania S 460, 17 Mercedesów Sprinterów i ponad 30 samochodów osobowych Skoda i Volkswagen. Tylko w ostatnich dniach, pod siedzibą Druteksu pojawiły się wspomniane szwedzkie ciężarówki Scania i 8 VW Arteonów. Łączna wartość tych inwestycji to ponad 50 mln zł!
- Fakt, że każde okno powstaje u nas na indywidualne zamówienie oraz 7-dniowy termin jego realizacji na terenie całej Europy wymaga od nas doskonałej logistyki, realizowanej zarówno w procesie produkcyjnym, jak i później – w organizacji transportu do klientów czy wyróżniającego się na tle branży serwisu, w skład którego wchodzi już 40 pojazdów dostawczych. Zakupy nowoczesnych pojazdów, to jednak tylko element - choć z pewnością niezwykle istotny – wszystkich inwestycji w transport – powiedział Tomasz Galikowski, dyrektor ds. Transportu.
Tak olbrzymi zakup poprzedziło oddanie do użytku zaprojektowanego i wybudowanego na własne potrzebny za kilkanaście milionów złotych warsztatu samochodowego, wyposażonego w najnowocześniejsze maszyny i urządzenia do obsługi floty.
Dzięki temu jesteśmy w stanie samodzielnie utrzymywać doskonały stan techniczny pojazdów, ekspresowo realizować prace serwisowe czy naprawcze, a przez to oferować rekordowo krótkie terminy realizacji zamówień – dodaje Tomasz Galikowski.
Inwestycje w rozwój własnej floty wynikają z konsekwentnie realizowanej przez firmę międzynarodowej ekspansji. Obecnie ponad 80 procent produkcji bytowskiej spółki trafia na rynki zagraniczne – nie tylko do Europy, ale również m.in. Ameryki Północnej i Południowej, Azji, Afryki i Australii. Spółka posiada sieć sprzedaży składającą się z ok. 4000 partnerów handlowych na całym świecie, a ich liczba ciągle się powiększa.
Widoczna na drogach całej Europy czarno-biała flota Druteksu wyróżnia się nowoczesnością i eleganckim, spójnym brandingiem. Widoczny logotyp marki, uzupełniony jest m. in. logotypem Tour de Pologne, w który po raz piąty zaangażowana była spółka jako Oficjalny Sponsor i Partner Logistyczny. Na dniach pojawi się na pojazdach także logo Interu Mediolan! DRUTEX poinformował niedawno, że został Oficjalnym Partnerem tego jednego z najlepszych na świecie klubu piłkarskiego.
- Nasz rozwój od niemal 40 lat, czyli od początku istnienia firmy, oparty jest nie tylko na inwestycjach w najnowocześniejsze technologie, powierzchnie produkcyjne, innowacyjne maszyny i urządzenia czy transport, ale także w marketing. Jesteśmy marką znaną w Europie i na świecie. Umowa z Interem Mediolan z pewnością wzmocni jej globalną rozpoznawalność, a dzięki temu pozwoli na dalszy rozwój sieci sprzedaży. Dziś nasz potencjał produkcyjny wynosi do 7000 okien na dobę, ale już inwestujemy w jego znaczące powiększenie. Tego oczekuje od nas rynek – mówi Adam Leik, dyrektor zarządzający w Drutex SA.
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.
Komentarze opinie