Reklama

Drutex powiększył flotę transportową. Ma już 700 pojazdów!

09/09/2024 10:52

Bytowska firma Drutex zainwestowała w rozwój swojego taboru. Zakupiła niemal 100 pojazdów i zwiększyła swoją flotę do 700 aut.

 

Drutex, który jest wiodącym producentem okien, drzwi i rolet w Europie, zawsze imponował flotą transportowej i sprawom logistyki poświęcał dużo uwagi. Teraz firma zdecydowała się na kolejne, ogromne inwestycje we własny tabor. W ostatnich miesiącach spółka zakupiła niemal 100 pojazdów – to 32 auta marki Volvo FH, 10 Scania S 460, 17 Mercedesów Sprinterów i ponad 30 samochodów osobowych Skoda i Volkswagen. Tylko w ostatnich dniach, pod siedzibą Druteksu pojawiły się wspomniane szwedzkie ciężarówki Scania i 8 VW Arteonów. Łączna wartość tych inwestycji to ponad 50 mln zł!

- Fakt, że każde okno powstaje u nas na indywidualne zamówienie oraz 7-dniowy termin jego realizacji na terenie całej Europy wymaga od nas doskonałej logistyki, realizowanej zarówno w procesie produkcyjnym, jak i później – w organizacji transportu do klientów czy wyróżniającego się na tle branży serwisu, w skład którego wchodzi już 40 pojazdów dostawczych. Zakupy nowoczesnych pojazdów, to jednak tylko element - choć z pewnością niezwykle istotny – wszystkich inwestycji w transport – powiedział Tomasz Galikowski, dyrektor ds. Transportu.

Tak olbrzymi zakup poprzedziło oddanie do użytku zaprojektowanego i wybudowanego na własne potrzebny za kilkanaście milionów złotych warsztatu samochodowego, wyposażonego w najnowocześniejsze maszyny i urządzenia do obsługi floty.

Dzięki temu jesteśmy w stanie samodzielnie utrzymywać doskonały stan techniczny pojazdów, ekspresowo realizować prace serwisowe czy naprawcze, a przez to oferować rekordowo krótkie terminy realizacji zamówień – dodaje Tomasz Galikowski.

Inwestycje w rozwój własnej floty wynikają z konsekwentnie realizowanej przez firmę międzynarodowej ekspansji. Obecnie ponad 80 procent produkcji bytowskiej spółki trafia na rynki zagraniczne – nie tylko do Europy, ale również m.in. Ameryki Północnej i Południowej, Azji, Afryki i Australii. Spółka posiada sieć sprzedaży składającą się z ok. 4000 partnerów handlowych na całym świecie, a ich liczba ciągle się powiększa.

Widoczna na drogach całej Europy czarno-biała flota Druteksu wyróżnia się nowoczesnością i eleganckim, spójnym brandingiem. Widoczny logotyp marki, uzupełniony jest m. in. logotypem Tour de Pologne, w który po raz piąty zaangażowana była spółka jako Oficjalny Sponsor i Partner Logistyczny. Na dniach pojawi się na pojazdach także logo Interu Mediolan! DRUTEX poinformował niedawno, że został Oficjalnym Partnerem tego jednego z najlepszych na świecie klubu piłkarskiego.

Nasz rozwój od niemal 40 lat, czyli od początku istnienia firmy, oparty jest nie tylko na inwestycjach w najnowocześniejsze technologie, powierzchnie produkcyjne, innowacyjne maszyny i urządzenia czy transport, ale także w marketing. Jesteśmy marką znaną w Europie i na świecie. Umowa z Interem Mediolan z pewnością wzmocni jej globalną rozpoznawalność, a dzięki temu pozwoli na dalszy rozwój sieci sprzedaży. Dziś nasz potencjał produkcyjny wynosi do 7000 okien na dobę, ale już inwestujemy w jego znaczące powiększenie. Tego oczekuje od nas rynek – mówi Adam Leik, dyrektor zarządzający w Drutex SA.

 

Obserwuj nas na Obserwuje nas na Google NewsGoogle News

Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!

Aktualizacja: 09/09/2024 10:53
Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Zaloguj się

Reklama

Wideo kurierbytowski.com.pl




Reklama
Wróć do