Reklama

Drutex oficjalnym partnerem Interu Mediolan

23/08/2024 15:57

Bytowska firma Drutex SA została oficjalnym partnerem Interu Mediolan oraz nawiązała współpracę z kilkoma innymi klubami włoskiej Serie A.

Firma Drutex od wielu lat angażuje się w projekty wspierające sport. Kiedyś z powodzeniem patronowała Bytovii Bytów w jej drodze z IV do I ligi i sukcesów w Pucharze Polski. Przez kilka lat firma Leszka Gierszewskiego współpracowała ze światowej klasy piłkarzami Kubą Błaszczykowskim, Andreą Pirlo i Philippem Lahmem. Później Drutex mocno wszedł w kolarstwo, stając się oficjalnym sponsorem i partnerem logistycznym wyścigu kolarskiego UCI Tour de Pologne. Ponadto bytowski producent okien wspiera mecze reprezentacji Polski w piłce nożnej oraz Puchar Świata w skokach narciarskich. Drutex jest także sponsorem żużlowego klubu Motor Lublin, reprezentowanego przez wielokrotnego mistrza świata Bartosza Zmarzlika.

Teraz przyszedł czas na kolejny krok. Drutex został oficjalnym partnerem Interu Mediolan, aktualnego mistrza Włoch. - Tytuł oficjalnego partnera Interu, klubu z prawie 120-letnią historią, znanego nie tylko w Europie, ale i na całym świecie, pokazuje nie tylko znaczenie dla nas rynku włoskiego, ale także siłę Druteksu. Jesteśmy jedyną firmą w branży, która od lat prowadzi na tak szeroką skalę działania związane z marketingiem swojej marki. Z pewnością nie powiedzieliśmy jeszcze ostatniego słowa - powiedział Leszek Gierszewski, prezes i założyciel firmy Drutex SA.

Partnerstwo obejmuje szereg wspólnych działań i promocji w kanałach cyfrowych obu marek, a także ekspozycji bytowskiej firmy na wyświetlaczach LED podczas meczów Interu na kultowym San Siro w Serie A oraz Coppa Italia. Drutex zadebiutuje na mediolańskim stadionie w sobotę 24 sierpnia w mecze z Lecce. Współpraca pozwoli firmie wzmocnić swoją obecność w świecie piłki nożnej. Inter to jeden z najbardziej uznanych klubów we Włoszech i Europie.

Cieszymy się, że Drutex, globalna marka o znaczącej obecności na rynku włoskim, dołączyła do naszej rodziny partnerów. Ta współpraca łączy innowacyjność firmy Drutex z wysokimi standardami czarno-niebieskich, zarówno na boisku jak i poza nim. Opieramy się na tych samych fundamentach: niezawodności, dążeniu do najwyższej wydajności i inwestycji w najwyższą jakość. Wartości te doskonale wpisują się w filozofię zarówno firmy Drutex, jak i naszego klubu, dzięki czemu jest to doskonały punkt wyjścia dla sukcesu tej współpracy" – pisze Alessandro Antonello, dyrektor generalny Interu Mediolan.

Firma Drutex podpisała dwuletnie (sezony 2024/2025 i 2025/2026) porozumienia sponsorskie z jeszcze trzema innymi włoskimi klubami. Bytowska marka będzie widoczna również podczas meczów Juventusu i Cagliari oraz Palermo (Serie B). Tak więc Drutex na włoskich stadionach zadebiutuje już 24 sierpnia, kiedy to Inter na San Siro zmierzy się z Lecce. Następnie pojawi się podczas spotkań Cagliari z Como (26 sierpnia), Juventusu z Romą oraz Palermo z Cosenzą (oba mecze 1 września).

- Jest to jedna z naszych najbardziej spektakularnych akcji marketingowych. Tytuł oficjalnego partnera Interu Mediolan oraz obecność na meczach innych czołowych włoskich klubów, na czele z Juventusem, dowodzi, jak istotny jest dla nas rynek włoski. Jesteśmy jednocześnie przekonani, że popularność futbolu z Półwyspu Apenińskiego sprawi, że zrobimy kolejny krok w kierunku budowania globalnej rozpoznawalności naszej marki - powiedział Leszek Gierszewski.

Obserwuj nas na Obserwuje nas na Google NewsGoogle News

Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Zaloguj się

Reklama

Wideo kurierbytowski.com.pl




Reklama
Wróć do