
Od tygodnia oczekiwanie na telefoniczne umówienie się w wydziale komunikacji i drogownictwa bytowskiego starostwa powinno trwać krócej.
Dziennie wydział obsługuje ok. 100 petentów. Do końca ub. tygodnia wszyscy musieli się telefonicznie umówić na wizytę. To powodowało, że rankiem trudno się było dodzwonić, ludzie wisieli na telefonie po kilkanaście, a czasem i więcej minut. W poniedziałek 28.06. przywrócono działanie systemu kolejkowego, zawieszonego na czas pandemii. Teraz znów wystarczy przyjść i z biletomatu pobrać numer. Potem petent wzywany jest wedle kolejności na salę. System działa od godz. 7.30. Pierwszego dnia funkcjonowania skorzystało z niego 30 osób.
Za pomocą systemu biletowego póki co obsługiwane są osoby chcące załatwić sprawy związane z uprawnieniami do kierowania pojazdami. Wcześniej, tj. przy telefonicznej rejestracji, dziennie udawało się obsłużyć jedynie 17-18 petentów. - Umawiając się, nie wiemy, ile dokładnie zajmie załatwienie danej sprawy. Przy biletach wszystko odbywa się płynniej - wyjaśnia naczelnik wydziału komunikacji i drogownictwa Adam Rzepka.
Nadal jednak w pozostałych sprawach obowiązuje umawianie telefoniczne.
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!