
Choć od kilku miesięcy gminni urzędnicy w Studzienicach pracują w nowej siedzibie, obiekt wciąż czeka na wyposażenie. Trwa weryfikacja ofert w przetargu na dostarczenie mebli.
Na realizację zamówienia samorząd przeznaczył 602 tys. zł. Do wyposażenia są dwa piętra budynku, w tym m.in. biura wydziałów, Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej, sala ślubów i sala posiedzeń Rady Gminy. Gmina Studzienice stara się o dofinansowanie części wyposażenia ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus. W ramach projektu „Optymalizacja przestrzeni pracy Urzędu Gminy Studzienice” samorząd chce umeblować m.in. kuchnie na parterze i piętrze, pomieszczenia socjalne do spożywania posiłków oraz część mebli biurowych.
Zainteresowanych realizacją zamówienia wykazał aż 13 firm. Złożone oferty są bardzo zróżnicowane cenowo - opiewają na kwoty od prawie 147 tys. zł do ponad 1 mln zł. Wyłoniona firma będzie miała 5 miesięcy na realizację zamówienia.
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.
Komentarze opinie