
Mieszkańcy gminy Bytów mogą przez internet na bieżąco sprawdzić odczyt swojego licznika wody czy saldo rozliczenia. Ci, którzy się zarejestrują w elektronicznym biurze obsługi klienta, otrzymają też wirtualną fakturę.
Wodociągi Miejskie w Bytowie uruchomiły internetowe biuro obsługi klienta. Aplikacja będzie dostępna na stronie www.wodabytow.pl. Aby korzystać z usługi, pierwszym krokiem jest rejestracja na platformie. Tam trzeba podać swój pięciocyfrowy numer ID odbiorcy, który znajduje się na każdej fakturze za wodę oraz adres e-mailowy konieczny do potwierdzenia procesu rejestracji. Zaraz potem otrzymamy możliwość wglądu m.in. w historię swoich rachunków. - Na bieżąco można sprawdzić, jaka faktura jest do zapłacenia, a które zostały już uregulowane - mówi Marcin Rychter, dyrektor Wodociągów Miejskich w Bytowie. Za pośrednictwem aplikacji klienci uzyskają również informację o odczycie wodomierza oraz zaktualizują swoje dane, np. złożą wniosek o zmianę adresu do korespondencji.
Aplikacja ma być okazją do odejścia od tradycyjnej poczty. - Osoby, które zarejestrują się na eBOK, będą otrzymywały fakturę w formie elektronicznej na e-maila, którego podali podczas rejestracji. Liczymy, że to usprawni korespondencję, a także ograniczy prace i koszty związane z wydrukiem i wysyłaniem tradycyjnych listów. Nie mówiąc już o korzyściach dla środowiska - mówi M. Rychter.
Pracownik Wodociągów Miejskich tak jak do tej pory będzie odczytywał stan wodomierzy. - Wprowadziliśmy system radiowy, który znacznie to ułatwia i przyspiesza. Odczyt wszystkich naszych ok. 5 tys. wodomierzy możemy przeprowadzić praktycznie w ciągu jednego dnia. W tym zakresie nie będziemy nic zmieniać - mówi M. Rychter.
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!