Nowy samochód dla bytowskiego muzeum

Na bieżąco, samochód bytowskiego muzeum - zdjęcie, fotografia
  • Fotka nr 0 z 4
  • Fotka nr 1 z 4
  • Fotka nr 2 z 4
  • Fotka nr 3 z 4
KurierBytowski.pl 15/07/2019 12:12

Bytowskie muzeum kupiło nowy samochód. Poprzedni pozostawiał wiele do życzenia.

Duży przebieg, awaryjność i spore koszty naprawy to główne powody zmiany pojazdu przez Muzeum Zachodniokaszubskie w Bytowie. - Mamy dwa oddziały terenowe. Samochód to dla nas narzędzie pracy - mówi Tomasz Siemiński, dyrektor placówki. Poprzedni, 12-letni pojazd - 9-osobowy Renault Trafic - był już dość mocno wysłużony. - Poza przewożeniem eksponatów, pracujemy także w terenie. Jeździmy, by kupić nowe czy przywieźć te podarowane muzeum. Organizujemy wystawy nie tylko w naszej placówce, ale też niemal w całej Polsce - wyjaśnia T. Siemiński. Nowy nabytek muzeum, Fiat Talento, kosztował 125 tys. zł. - Mieliśmy własne środki, ale w dużej mierze wspomógł nas Urząd Marszałkowski - mówi dyrektor.

Stary Renault Trafic trafi na sprzedaż.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Reklama



 Reklama


25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez kurierbytowski.com.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

„Kurier” s.c. z siedzibą w Bytów 77-100, Zielona 5

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"