Kamery w Urzędzie Miejskim w Bytowie

Na bieżąco, Kamery Urzędzie Miejskim Bytowie - zdjęcie, fotografia
KurierBytowski 03/11/2019 09:10

33 kamery nagrywać będą to, co dzieje się w i przed bytowskim Urzędem Miejskim. - Chodzi o bezpieczeństwo - tłumaczy Joanna Piekarska z UM.

Monitoring składa się z 20 kamer wewnątrz budynku i 13 zewnętrznych. - Nie obejmuje swoim zasięgiem pomieszczeń socjalnych, sanitarnych i bezpośrednich stanowisk pracy pracowników urzędu - mówi Joanna Piekarska, kierownik wydziału organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Bytowie. Koszt instalacji to 41 tys. zł.

Monitoring będzie funkcjonował całodobowo. - Uruchomiony zostanie w dniu wprowadzenia regulaminu jego funkcjonowania. Nie będzie prowadzony bieżący podgląd na żywo z kamer. Nagrania nie stanowią informacji publicznej i będą udostępniane wyłącznie na wniosek uprawnionych organów lub instytucji - wyjaśnia J. Piekarska.

 

Reklama

Reklama

Ogłoszenia PREMIUM

Chcesz coś sprzedać lub kupić, oferujesz usługi, szukasz pracownika lub pracy?

Dodaj swoje drobne ogłoszenie w naszym serwisie. Zapraszamy!

Dodaj ogłoszenie
Reklama
 Reklama

25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez kurierbytowski.com.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

„Kurier” s.c. z siedzibą w Bytów 77-100, Zielona 5

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"